Monday, January 10, 2011

aku benci bila

aku sangat benci bila:

1) aku menguap selang setengah minit...!!!!! sebab rasa xleh berfikir..asyik menguap je!!!damn!!(bukan ngantok sangat pun)

2) aku dalam keadaan marah..sebab aku akan rasa serba xkena..semua orang sekeliling adalah annoying gila..

3) aku dalam keadaan sangat lapar..sebab aku akan jadi marah (jarang2 berlaku la)...so sila rujuk point no.2

4) aku dlm PMS sebab aku akan jadi pemarah jugak..rasa semua benda xkena..& semua orang annoying..(ha...berbahaya x aku? aku memang ada risiko darah tinggi pun..*nauzubillah*)

5) aku nak sampaikan sesuatu maklumat tapi tidak berjaya sebab aku xberjaya menyusun ayat dengan betul...kerana ayat yang keluar dr mulut aku tunggang langgang contohnya : perut jadi curut ke kan..ape2 je la kan...hadoii...ok..ni adalah mungkin kerana aku dalam keadaan tidak tenteram...a.k.a bengang...!

cool pic!
6) aku senang nak bengang(kadang2)...bila aku xpuas ati benda yang xsepatutnya aku xpuas ati...not worth pun....(kebanyakkan berlaku bila aku PMS)(kenapa!!!?mengapa??)
ok2 ..mungkin aku kena banyakkan zikir....huhu..subhanallah..

p/s: kepada kawan2 yang rasa tiba2 muka aku ketat tu..minat maaf la..sebab mungkin aku tengah xtenteram...sori..or tengah lapar...so suap la sikit makanan...hahaha


ok...ni je la kot...maybe ada lg..takat aku ingat yang ni je...sebnarnya xpuas ati sebab arini asyik menguap je..selang seminit mnguap!hangin aku! (ke sebab semalam terjaga kul 4 pagi sebab sakit perut..huhu)

ok..babai!

Photobucket

2 comments:

are-za said...

slm..


na pollow u..xleh post dkt chatbox kena block lorrr...hu2..

syarina azreen said...

yeke..oo..patotla.ehehe..ok2....thank u!.susah2 je...=P