Wednesday, December 8, 2010

2nd ~ The meaning behind your Blog name.

Selamat pagi semua!!!!
Setelah sekian yang tidak lama  ...baru hari ni nak sambung balik komitmen menulis belog yang tidak seberapa ni..sambung balik perjanjian 30 hari ..hehe

ok.berbalik kepada tajuk 'The meaning behind your blog name'

well..hehe..my blog name..the path..actually blog ni awalnya guna nama aku je..nama sendiri..syarina azreen..sebab aku ni payah nak memikir nama lain..senang letak je nama sendiri..lagipun awal2 dulu xaktif sangat berbelog ni..pastu aku rasa aku ada tukar jadi nama ape ntah..lupe sebab rasa mcm nak tukar tp sekejap je...then baru tukar jadi 'The Path' ni..so nama 'The Path' ni as korang pun leh agak la kot..most related to my life journey..sort of la..
http://cindyrevell.blogspot.com

just so you know..the purpose of making this blog adalah untuk mengisi masa lapang...express feeling (bagus bila kita ingin meluahkan apa yang terpendam) which is one  of the alternative ways of expressing our emotions & feelings bila kita rasa tensi!
maafkan aku jika bahasa di blog ni bercampur baur bahasa nya..satu lagi tujuan menulis blog ni adalah untuk improve lagi my English...cewah..ada kan kadang2 aku tulis blog ni dalam english..(tunggang langgang jugak kan..)..tp bahasa melayu aku pun serabai je kan..haha..

ok2..thank you kawan2 ..beribu2 terima kasih kepada kawan2 yang sudi meluangkan masa mebaca blogku ini..aku hanya menulis apa yang dapat ku tuilis untuk di kongsi bersama kawan2..terima kasih..mmmuahhss!



p/s: SALAM MAAL HIJRAH =)


Photobucket 

No comments: