Monday, March 15, 2010

zasss.......!

Greetings everyone..

gosh..dah lame i've been not jotting on this blog yang xseberapa ni...the purpose bukan nk mencari publisiti tp sekadar mencoret & meluahkan ...menceritakan ape2 saje yg rase nk diceritakan...hehe..

pagi td kalut sebab bangun lambat..tengah iron tudung tetibe 'pop'...alamak iron aku...hadoi...hangit baunye..litar pintas babe...nasib baik leh on balik kat kotak fius tu..nasib baik aku xkene shock skali...



bape mnggu dah aku xtulis2 ni eh...sejak cuti raya cina la kan..boring nye blog aku ni...haha..

jumaat lepas aku n ofismate g flamming steamboat kat sunway..fuhhh...meletop..perut aku...haha..
bukan main betanduk lagi aku time 'mengutip' makanan tu..nafsu sngguh..
padan muke xabes...tp aiskrim 3 mangkuk...besar k..hahaha..eskrem jagung paling bes!

makan xingat...bufet la katakan..harga pun bepatutan..rm20.90 je..mase pun xlimit sgt...mknan pelbagai..dari seafood..nasi goreng,ayam goreng,aiskrim,chocolate ngan marshmellow..ais kacang..mcm2 la...sape yg belum pegi kene pegi tau..bes..=P


okay...next topic..(tetibe aku nak campur je sume dlm 1 post..xdek hal punye)

ade beberapa persoalan yg dh lapuk kot..xpenting dh kot..yg aku baru jumpe jawapan sebenarnye..


ape impian aku..?

jika mase leh diundur..when would i be in...& why..?


wth....isk..k..pass..

sabtu lepas plak aku g tgk 3D alice in wonderland..yeay!!!!

rindu terubat...johnny depp..=P


this thursday aku nk balik kg..ade kenduri ckt...kene balik nak xnak..

wrist tangan kiri macam dislocated..sakit jugak...huhu...


teraburnye post ni..kejap cite tu..pastu cite ni..harap diterima..=B

nway...nih aku nak share ckt...lagu yang recently aku 'repeat track' most: aku siap kasi link you tube ni..hehe

1.    alicia keys-try sleeping with a broken heart..aku suke gile die ni..cantek n talented..

2.   tokio hotel-world behind my walls....tp aku kompius die ni laki ke pempuan..suara kompem laki kan..lol


3.  cheryl cole- fight for this love...cun minah ni..


4.   neyo-never knew i needed....sweet..=P
5.   chris brown-crawl
6.   rob thomas- someday...
7.   rihanna-hard...i really adore & love this babe!!
 
 
 
semalam tgk amir khan blakon..ntah cite ape..rindu nk tgk lg...dh lame xlayan hindustan..fyi..aku mmg peminat hindustan..(hanya cita2 yg tertentu yg bes..bukan sebarang cite)..isk...cite parineeta (saif ali khan ngan sape ntah..) sgt bes wa ckp lu..sweet...hehe..
 
 
 
k la...
takat ni je la rasenye hamba coret2 ni..
 
kalu de jodoh lagi..sampai ketemu lagik ya...daaa....
 
 

Photobucket

No comments: